Školski muzej

Sekcija Školski muzej je sekcija koja se bavi prikupljanjem i prezentiranjem eksponata pretežno iz lokalne prošlosti, kao i etnografskih artefakta. Cilj je kod učenika pobuditi interes o muzeologiji, proširiti njihovo znanje o toj znanstvenoj disciplini i naučiti ih tehnici prikupljanja, vrednovanja, izlaganja i skladištenja eksponata. Ova sekcija postoji godinu dana čiji se rad manifestirao održavanjem nekoliko izložbi.

Voditelj sekcije je prof. historije Zvjezdana Marčić – Matošović.

 

Izložbe povodom 9. maja

Povodom obilježavanja 9. maja – Dana škole koji se ujedno obilježava i kao dan pobjede nad fašizmom na panoima u holu škole izloženi su radovi na temu Dana sjećanja – o koncentracionim logorima, o Jevrejima Sarajeva i o ljudima koji nose titulu Pravednika, tj. ljudima koji su spašavali Jevreje u Drugom svjetskom ratu.
Istim povodom u školskom muzeju postavljena je izložba fotografija o Drugom svjetskom ratu i Danu Evrope.

 

Obilježavanje 6. aprila

I ove godine je Historijsko-muzeološka sekcija obilježila Dan grada Sarajeva na prigodan način. Članovi/članice sekcije su uredili izložbeni pano, školski muzej i napisali tekst koji je bio čitan u obliku oglasa.

Datum 6. april je bio vrlo značajan u historiji grada Sarajeva tokom prošlog stoljeća. Na taj datum su se odigrali važni događaji: 6. IV 1941. nacisti su bombardirali grad, a nekoliko dana kasnije i okupirali; 6. IV 1945. partizani su oslobodili Sarajevo, a tom prilikom poginuo je legendarni partizan i ilegalac Vladimir Perić – Valter, da bi 6. IV 1992. godine započela opsada grada koja će trajati 4 godine – najduža opsada grada u historiji čovječanstva.

 

Dani UN-a

Povodom obilježavanja Dana Ujedinjenih nacija/naroda, članovi/članice Historijsko-muzeološke sekcije u saradnji s članovima/članicama sekcije Projekt građanin priredili su izložbu u Školskom muzeju. Također su uredili pano i organizirali okrugli stol na temu “Uloga i značaj Ujedinjenih nacija/naroda”. Okruglom stolu prisustvovao je veliki broj učenika i učenica osmog i devetog razreda koji su diskutirali na datu temu.