Učenici i učenice III-2 odjeljenja su na času lektire prezentirali svoje viđenje pročitanih priča “Miš Vitez” i “Ledena gora” kroz različite tehnike uz upute učiteljice Maje Ključo. Da su se ozbiljno pripremili, stali pred svoje vršnjake, izdvojili ono najvažnije iz pročitanih priča, uspješno prezentirali i postali ozbiljni govornici možete vidjeti na fotografijama.
Čitanjem će djeca na prirodan i spontan način naučiti mnoge riječi koje će im pomoći da se jasnije izraze i iskažu želje i misli. Čitanjem razvijajamo maštu, koncentraciju, učimo nove izraze i riječi za koje prije nismo čuli, odnosno, razvijamo rječnik, ali i saznanje o raznim stvarima, bićima ili pojavama, putujemo u neke druge krajeve i neka druga doba,
razvijamo empatiju i pronalazimo uzore.
Na časovima lektire ulazimo u svijet knjige, maštamo, uživamo u osmišljavanju predstava, nosimo maske, glumimo i na taj način potičemo čitanje.
Idealan način da djeci usadimo pravu ljubav prema čitanju je osmišljavanje zadataka koji će djecu zainteresovati, potaknuti da razmišljaju, maksimalno se aktiviraju i u rad unesu dio sebe, svoju osobnost.
Oslikati stare majice u duhu knjige, napraviti društvenu igru na temu knjige, osmisliti kviz na temu priče, snimiti jednominutni monolog glavnoga lika, napraviti intervju s omiljenim likom iz priče, napisati pismo jednom od likova, upriličiti otvorenje izložbe o knjizi uz goste, napraviti spomenar ili fotoalbum glavnoga lika, organizirati večer čitanja uz čaj i keksiće samo su neki od zanimljivih zadataka koje će djecu potaknuti da rado čitaju.









