2. razred

Radionica kreativnog čitanja

Učenici II1 odjeljenja su jedni drugima poklonili knjigu kao novogodišnji poklon.

Za vrijeme raspusta su vrijedno čitali, a po dolasku u drugo polugodište realizirali smo radionicu čitanja. Cilj radionice je osnažiti učenike da postignu vlastito razumijevanje onoga što vide, čuju i čitaju, te da čitanje postane svakodnevnica naših mališana. Ovaj način rada (rad na radionicama) je omogućio djeci da se kroz igru i zanimljive vježbe prije svega zabave, kreativno izraze i spoznaju neke svoje talente. Najljepši dio radionice je spoznaja da su djeca shvatila da je čitanje uvijek zabavno, a vrijeme provedeno u čitanju je „specijalno“ vrijeme.

Kroz aktivnosti: „Omiljena knjiga“, „Književni kružok“, „Ideje za aktivnosti tokom i nakon čitanja knjige“, „Odgovori bookmarkeru“ i „Dizajn naslovnice priče Miš u knjižnici“ djeca su na radionici: povezivala, predviđala, postavljala pitanja i tragala za odgovorima, zamišljala, glumila, prepričavala i sumirala… pratila sopstveno razumijevanje.

Po završetku radionice izabrali su „Književni kružok“ kao aktivnost koju žele realizirati na času lektire u mjesecu februaru što ćemo sa zadovoljstvom i učiniti.