Voditelj sekcije je prof. historije Zvjezdana Marčić – Matošović.
Dan žrtava rata
Dana 5, 2. 1994. ispaljena je granata (modificirana aviobomba) na tržnicu Markale u doba “primirja” koje su uspostavile UN snage i tom prilikom je poginulo 68 osoba, a ranjeno je bilo 144 od kojih 21 nije preživjelo ranjavanje. Mnogo godina kasnije, kantonalne vlasti Sarajeva su taj dan proglasile kao “Dan žrtava rata”. Članovi Historijsko-muzeološke sekcije su i ove školske godine popratile ovaj nemili događaj postavkama na izložbenom panou i u Školskom muzeju.
Izložbe povodom 9. maja
Povodom obilježavanja 9. maja – Dana škole koji se ujedno obilježava i kao dan pobjede nad fašizmom na panoima u holu škole izloženi su radovi na temu Dana sjećanja – o koncentracionim logorima, o Jevrejima Sarajeva i o ljudima koji nose titulu Pravednika, tj. ljudima koji su spašavali Jevreje u Drugom svjetskom ratu.
Istim povodom u školskom muzeju postavljena je izložba fotografija o Drugom svjetskom ratu i Danu Evrope.
Obilježavanje 6. aprila
I ove godine je Historijsko-muzeološka sekcija obilježila Dan grada Sarajeva na prigodan način. Članovi/članice sekcije su uredili izložbeni pano, školski muzej i napisali tekst koji je bio čitan u obliku oglasa.
Datum 6. april je bio vrlo značajan u historiji grada Sarajeva tokom prošlog stoljeća. Na taj datum su se odigrali važni događaji: 6. IV 1941. nacisti su bombardirali grad, a nekoliko dana kasnije i okupirali; 6. IV 1945. partizani su oslobodili Sarajevo, a tom prilikom poginuo je legendarni partizan i ilegalac Vladimir Perić – Valter, da bi 6. IV 1992. godine započela opsada grada koja će trajati 4 godine – najduža opsada grada u historiji čovječanstva.
Dani UN-a
Povodom obilježavanja Dana Ujedinjenih nacija/naroda, članovi/članice Historijsko-muzeološke sekcije u saradnji s članovima/članicama sekcije Projekt građanin priredili su izložbu u Školskom muzeju. Također su uredili pano i organizirali okrugli stol na temu “Uloga i značaj Ujedinjenih nacija/naroda”. Okruglom stolu prisustvovao je veliki broj učenika i učenica osmog i devetog razreda koji su diskutirali na datu temu.