Korelacijska nastava

25.12.2023.

U skladu s kurikularnom reformom i planiranim aktivnostima na početku školske godine, učenici V-2 razreda, zajedno sa svojim nastavnicima/nastavnicama, realizirali su  korelacijsku nastavu, a u skladu s izrađenim NPP-om. U toku nastave učenici su prošli veliki broj metoda i tehnika, a uz upotrebu digitalnih i drugih nastavnih sredstava i pomagala, s ciljem usvajanja planom zacrtanih ishoda učenja.
Tema dana bila je Grafici (Dijagrami) iz oblasti Obrada podataka, pa su se tako na prvom času bosanskog jezika s nastavnicom Azrom Rizvanbegović učenici na primjeru tekstova “Šarko” i “Dječak Aron” upoznali s pojmom dijagrama, a u nastavku obrade tekstova koristili su poznate Veneove dijagrame upoređujući sudbine pasa iz ova dva književna djela, te psa iz filma “Hachiko”.
Nakon toga učenici su prešli u kabinet informatike gdje su sa nastavnikom matematike/informatike Saidom Krantićem nastavili obrađivati različite vrste grafika (tabelarni, kružni, stupčasti i linijski). Tom prilikom su nakon uvodnih uputa imali mogućnost na primjerima iz stvarnog života prikupiti brojčane podatke, obraditi ih i prikazati u obliku navedenih grafikona.
Nakon što su obradili i prikazali podatke, jedna grupa učenika zajedno s nastavnicom Tehničke kulture Amilom Kalamujić, imala je zadatak da grafikone nacrta u svoj dnevnik rada, a potom obradi kotiranjem, dok je druga grupa učenika, s nastavnicom Informatike Enisom Pleh, urađeno poslala putem maila i aplikacije Teams nastavniku Krantiću na uvid.
Današnja nastava se pokazala jako zanimljivom učenicima, a nastavnici koji su je realizirali su jako zadovoljni i dijele mišljenje da su na ovakav način ishodi bliži učenicima i da se lakše postižu. Slažu se u jednom: da je ovakav način korelacijskog rada potrebno češće prakticirati, ali da nažalost uvjeti rada i prostora diktiraju drugačije.
Kako je sve to izgledalo, u nastavku možete vidjeti na fotografijama.